Stichting Zorgboerderij Paarlberg

DE STICHTING

Het doel van de Stichting is het (doen) verlenen van zorg en begeleiding aan zowel ouderen als jongeren met een specifieke zorgvraag onder meer middels het (doen) bieden van vormen van dagbesteding en het in stand houden van zorginstellingen. Het waarborgen van de menselijke maat, veiligheid, in de meest ruime zin van het woord, en duurzaamheid staat hierbij voorop.

HET bestuur

Bestuur Stichting Zorgboerderij Paarlberg

Het bestuur van de Stichting bestaat uit:

Dhr. C. Nyst, voorzitter,

Mevr. S. Meijer, penningmeester

Mevr. J. Kok, secretaresse

Het bestuur ontvangt geen beloning voor de werkzaamheden ten behoeve van de Stichting. De Zorgboerderij is bezit van de familie Paarlberg.

Voor de financiële gegevens, het jaarverslag en het beleidsplan klikt u hier voor de pagina ANBI.

DE ZORGBOERDERIJ

De familie Paarlberg is als eigenaar van de zorgboerderij volledig verantwoordelijk voor de activiteiten van de zorgboerderij.

De Stichting faciliteert en ondersteunt zorgboerderijen en andere instellingen, die zich bezig houden met soortgelijke activiteiten, middels onder meer intervisiebijeenkomsten, voorlichting en andere vormen van informatie-uitwisseling. Voorts zal daarbij ook aandacht zijn voor de huisvesting van zorgboerderijen en de veiligheid van de cliënten.